dinsdag 17 mei 2011

Workin' 9 to 5 - Part Two

Door problemen met Blogger, kom ik er nu pas aan toe om nog een berichtje te posten over de verf die ons terroriseerde in het weekend van 8 mei.
Zoals beloofd wilde ik jullie op de hoogte houden van onze schilderwerken bij mijn ouders! Het zat er een beetje aan te komen, maar het bleek dan toch zo te zijn: we hebben het hele weekend bezig geweest om de muren mooi te krijgen. Want die derde laag, waarvan we hadden gehoopt dat dat genoeg zou geweest zijn, bleek toch niet dekkend genoeg.


Dus hebben we nog eens goed gezweet, nog eens goed gevloekt en er nog eens goed ingevlogen. Maar we wilden goed werk afleveren en die vierde laag verf moest er nu eenmaal tegen.

Voor de mensen die benieuwd zijn geworden naar het resultaat van ons harde werk, hier volgen nog enkele foto's!

Remember hoe het eruit zag na de eerste laag?
Zweet zweet - om het lilla te overschilderen met de donkere kleur aubergine.


Mijn ouders' hal... helemaal geschilderd.

Tadaaaaaa! Voilà, wat denken jullie ervan? Zouden jullie ook een donkere kleur durven gebruiken? Of hebben jullie al zo'n kleuren gebruikt en was je er tevreden over? Ik hoor graag jullie ervaringen. 

Dikke zoen,

1 opmerking:

  1. Ik vind het een hele mooie kleur.
    Ik zou het zelf nooit durven gebruiken uit schrik dat het te donker wordt... maar nu ik dit zie...

    BeantwoordenVerwijderen

Like this? Share it!