dinsdag 24 mei 2011

Busy as a bee!

Ik heb zoveel aan jullie nog te vertellen, en ik heb zo weinig gepost de laatste dagen... Dat komt omdat ik gewoon veel te veel te doen heb! Zoals ik al meer heb gehoord: vanaf wanneer je mama wordt, moet je tijd zien te "stelen". So true!

Voorlopig moet ik nog twee cadeau's afwerken - ik zeg hier niks over, want sommige mensen lezen hier mee waarvoor de cadeau's zijn bestemd! ;-) Het kinderbedje van Jules staat op zolder gewoon luidop te schreeuwen om verdere afwerking (straks past Jules niet meer in z'n wiegje, want hij groeit snel). En ik ben ook nog volop bezig om goeie ideetjes te verzamelen voor een vriendin van Sofie. Zij had mijn blog ontdekt via Sofie en had me laatst een heel lief berichtje gestuurd met de vraag of ik geen oplossingen wist voor haar living en eetkamer.

Het is inderdaad een supersmalle en lange, relatief donkere plaats, zo te zien op de foto's die ze me heeft doorgestuurd, dus het is een uitdaging voor mij om met de leukste, goedkope en best mogelijke oplossingen te komen. En om het ook nog landelijk te houden, zoals ze vroeg! Ik heb daarvoor al Google SketchUp gedownload, al een heleboel foto's opgeslagen waarmee ik een moodboard kan samenstellen, alleen nu nog wat in Photoshop zetten, wat uittekenen, en dan kan ik haar mailen met het resultaat.

Ik hou jullie zeker op de hoogte... en als het goed is voor haar, post ik binnenkort wel het moodboard en de ideetjes die ik heb uitgezocht (dat moodboard moet ik nog altijd in elkaar boksen - maar nog steeds geen tijd voor gehad!!). Dus Hannelore, mocht je dit lezen: ik ben ermee bezig hoor!
Als ik hierop goeie (of slechte?) commentaar krijg, laat ik jullie dat ook weten. En natuurlijk, na deze opdracht, mogen de volgende mensen zich melden - mocht er nog iemand advies of tips nodig hebben op interieurgebied!

Maar eerst mag deze bezige bij, samen met nog een ander bijtje (één van de allerliefste vroedvrouwtjes: yes you Sofie!!!), overmorgen eventjes tot rust komen in een beautyfarm in Erpe-Mere. Daar zullen we voor een zestal uurtjes van kop tot teen verwend worden, net zoals vorig jaar. En het is alvast onze alltime favoriet geworden, vooral die van mij. Niet alleen krijgen we er yummie food, worden we er superrelaxed van, worden we vriendelijk onthaald, maar is het er ook nog eens supermooi ingericht. Helemaal op ons lijf geschreven dus! Dankuwel Flair voor de 2-voor-de-prijs-van-1-bon én om Adelante te vermelden in jullie pocket... Zonder jullie zouden we daar nooit op gekomen zijn.

Als jullie ook benieuwd zijn geworden naar Adelante: klik hier voor hun website!

De foto's van ons beauty-tripje posten we zo snel mogelijk!

Heel veel liefs & keep an eye on my blog...

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blog! En leuke links allemaal..
    Hoe kan ik je volgen?

    www.merytonsfinestcupcakes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!
    Bedankt voor je complimentje! Je kan me volgen door hier in de zijkolom onder "Fellow Fab Followers" op volgen te klikken...
    Groetjes, Inge x

    BeantwoordenVerwijderen

Like this? Share it!