maandag 27 juni 2011

Simply Fabulous Chic is verhuisd!

Vanaf nu kan je mijn nieuwe blog lezen op de nieuwe website:
Simply Fabulous Chic

Wegens teveel technische problemen was ik genoodzaakt een nieuwe website te lanceren, en dankzij onze lieve vriend & redder in nood, Johan, is ze er ook gekomen.

Hij heeft me geholpen de nieuwe website online te zetten, waarvoor nog eens een dikke proficiat & een stevige DANKUWEL!
Het resultaat kan je dus bewonderen op volgende link: www.simplyfabulouschic.com 

Kom gauw een kijkje nemen en laat eens weten wat je vindt van mijn nieuwe website! Reacties plaatsen vormt nu absoluut geen probleem meer... ;-)



1 opmerking:

  1. Hallo Inge,

    Bedankt voor je leuke reactie! Ik heb net gelezen, dat je zoontje zijn eerste voetstappen hélemaal alleen durft te zetten...klaar om de wereld op eigen benen te ondernemen;-) haha. Ja, het gaat snel, razend snel...zo ervaar je steeds weer een nieuwe fase. Allen zijn even bijzonder en maken je steeds weer een trotse moeder. Geniet van je mooie ventje, wat een heerlijk joch!

    Fijn weekend!

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen

Like this? Share it!