vrijdag 17 juni 2011

Coming soon: a giveaway!!

Yes, jullie zien het goed! Ik ben van plan iets leuks weg te geven!

Waarom? Om binnenkort mijn nieuwe website feestelijk in te zetten natuurlijk! En om jullie allemaal te bedanken steeds trouw mijn berichtjes te lezen (en er op te reageren - ook bedankt aan diegenen die altijd meelezen maar niet kunnen reageren!).

Voorlopig ben ik volop bezig firma's aan te schrijven die mij willen sponsoren bij deze giveaway. Dus wanneer die zal plaatsvinden, kan ik voorlopig nog niet zeggen. En wat het zal zijn, ook nog niet! :-) Ik beloof dat het de moeite zal zijn.

Daarom vraag ik: duim voor mij dat er één of andere leuke firma zo lief wil zijn om iets leuks weg te geven... én hou deze blog in 't oog! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Like this? Share it!