zaterdag 4 juni 2011

Blogger Comment probleem

Hey lieve mensen,

Bedankt aan alle mensen die al hebben gereageerd! Ik lees via Facebook dat er een paar vrienden niet kunnen reageren via de normale weg hier op Blogger...
Dus Bibi is weer even research gaan doen op het internet. Wat blijkt? Er zijn dus nog meerdere mensen die niet kunnen ofwel inloggen ofwel reageren en commentaren plaatsen, en de mensen van Blogger zijn er al aan 't werken sinds 24 mei. Ik hoop dat het probleem snel wordt opgelost, want als je inderdaad na 10 miljoen keer proberen nog altijd niks kan posten, dat je dan wel de moed opgeeft... Spijtig voor mij, want ik lees graag jullie reacties. Hopelijk blijven jullie allemaal flink verder lezen, want ik heb nog veel ideetjes in mijn hoofd rondspoken die ik met jullie wil delen binnenkort!

Dus blijven lezen... en blijf proberen, ik hoop dat het probleem gauw opgelost wordt!
Dikke zoen en bedankt voor de steun en lieve woorden, keep it coming guys!

1 opmerking:

Like this? Share it!