donderdag 9 juni 2011

I'm moving...

Ik ben zeker niet vergeten te bloggen hoor! Maar ik vind het genoeg geweest... Ik verhuis. En nee, ik ga niet met Bart in een ander huis wonen. Nog niet!

Maar mijn blog verhuist wel! Zoals ik al liet weten in mijn vorige post, kregen teveel mensen problemen om reacties achter te laten. En dat begon ik, zoals veel mensen, frustrerend te vinden.

Tot ik het deze week echt welletjes vond geweest. Ik riep de hulp in van onze goeie vrienden Hilde & Johan. Johan heeft me gisteren meer dan een uur begeleid via Skype - waarvoor hij nog eens een dikke merci krijgt, want ik en technische zaken = een RAMP.
Gisteren heb ik voor het eerst de domeinnaam gekocht voor Simpy Fabulous Chic (een .com)! Daarop zal mijn nieuwe blog komen, maar eerst moeten we alles zien overgezet te krijgen naar de nieuwe webruimte...
En daarvoor heb ik dus Johan ingeschakeld. We zijn er momenteel mee bezig. 't Is te zeggen: Johan heeft me voorgesteld om het technische gedeelte voor zijn rekening te nemen, zodat ik me daarna volledig kan toespitsen op het bloggen. Wat een fantastisch idee is, want zoals eerder gezegd (à la Manuel van Fawlty Towers): "I know nothing".

We're working on it... Binnenkort zie je me zeker verschijnen! Met een brand spankin' new blog via Wordpress! Tot gauw,

2 opmerkingen:

  1. Komt dik in orde
    (en als je dit kan lezen, dan is deze reactie er toch nog wel doorgekomen).
    ;-)

    Groetjes,

    Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci nog eens hé Johan! Leuk om te zien dat er soms toch nog eens reacties doorkomen... :-)

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Like this? Share it!