vrijdag 22 april 2011

Gotta have it for the kids!

Voor de mama's onder ons is het waarschijnlijk leuk om te weten: vanaf nu wordt elke vrijdag Kids-day! (Heb ik net eventjes zelf beslist...)

Op vrijdagen wil ik graag een berichtje posten over schattige, ik-wil-dat-absoluut-hebben, hubba-hubba-spulletjes voor de kinderkamer of voor de kindjes zelf. Dus watch out for Fridays peoples!

Nu heb ik een hele leuke website ontdekt met een hoop frisse, superschattige spullen, die ik het allerliefst zelf allemaal zou willen kopen om de kamer van onze kleine schat op te vrolijken. Op LouLeChien kan je speelgoed of decoratie voor de kleintjes hun kamer kopen, en dat 24/24 en 7/7, allemaal vanuit je luie zetel als je wil! Zoals ze zelf ook vermelden op hun site: voor de hardwerkende, maar stylish mama's die graag hippe, trendy dingen kopen voor hun allerliefste oogappels (of de inrichting van hun kamertjes), maar daar niet altijd tijd voor vinden... Kijk zelf maar eens even.

Helemaal happy word ik ervan! Enkele van mijn favorieten zijn de vintage carousel (onder 'vintage') en de sfeerkussens (onder 'sweet dreams'). Hip, stoer maar ook vrolijk! Ik hou jullie op de hoogte als ik wat op deze website heb gekocht...

Wat zijn jullie favorieten? Laat het me zeker weten!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Like this? Share it!