dinsdag 19 april 2011

Dromen kunnen geen kwaad

Na mijn zoontje in bed te hebben gelegd, kwam ik gisteren een heel leuke website tegen: pinterest. Daar kan je dus met de rest van de wereld op een prikbord alle foto's pinnen die jij leuk vindt, en dat kan gaan over fotografie, reizen, home decor of eten... You name it, you pin it. Eigenlijk is het dus een virtueel prikbord voor iedereen.

Zag er wel leuk uit, alleen moet ik nog eens goed bekijken hoe het juist werkt! Maar bon... op die site kwam ik enkele foto's tegen over home decor. Sommige mensen hadden gewoonweg identiek hetzelfde idee als ik hoe hun droomhuis, -tuin, -keuken, enz. eruit moest zien. Er waren een paar leuke ideetjes die ik zeker wilde bewaren voor als we een nieuw huis hebben (jaja, we zijn momenteel op zoek naar een ander huis - spannend!), die ik dus binnenkort op een moodboard wil plakken. Dingen die ik in het nieuwe huis anders, leuker en vooral BETER wil zien dan in ons huidige huis, want hierin hebben we een aantal "verbouwersfouten" gemaakt waar mijn man en ik zeker willen uit leren.

Dus ja, de foto's zetten mij weeral aan het dagdromen. Zo kan ik binnenkort in ons nieuwe huisje volop mijn creatieve brein laten werken.

Zoals op de foto hieronder: een leuk idee om "verloren hoekjes" in een huis, zoals bijvoorbeeld onder de trap, nuttig te gebruiken... dat hadden we in ons huidig stulpje beter ook voorzien, maar ja: gedane zaken nemen geen keer hé! Geniet even mee van de leuke plekjes en hoekjes, die mij alvast doen dromen van een mooi, luchtig en licht superhuis!






Van zo'n foto's begin ik vanzelf te dromen over een huis met allerlei hoekjes en kantjes.
Geef toe, het zijn toch leuke ideetjes om zelf toe te passen hé? Maar eerst eens een ander huis zien te vinden. Tot dan mag ik van mezelf verder dagdromen over wat voor huis de toekomst ons zal brengen.

Veel liefs,

1 opmerking:

  1. Nu ben ik zelf ook wel even aan het wegdromen!! Super hoe ze van zo'n 'verloren hoekje' een 'nuttig en vooral relax hoekje kunnen maken. Veel succes trouwens met het zoeken van een nieuw huis!! Jullie blijven toch in Brugge hé? :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Like this? Share it!